tisdag, februari 27, 2007

Supertrendigt till minipris

Såsom UnderbaraClara beskrev det så är ju nagellackstrenden ett väldigt demokratiskt mode. ALLA har råd att vara supertrendiga. I synnerhet om man bor nära ett Rusta. När min kära mamma undrade vad jag ville ha i födelsedagspresent och jag svarade att ett silvernagellack hade suttit fint fick hon ett uttryck i ansiktet som har givit mitt mentala fotografi av ögonblicket bildtexten "Busted!".

Eftersom det i princip var avslöjat fick jag silverlacket i förskott, och avslöjades gjorde också att det var köpt för ett par tior på Rusta. Inte i klass med Chanel kanske, men med tanke på prisskillnaden målar jag hellre ett lager extra, och snyggt som attans (utan glitter) var det också!

Ska nog ta en svängom på Rusta så snart jag kan. Där kan man enligt hemsidan just nu finna fler Maybelline-lack för 15 kr styck, Nivea-läppstift för 14,90 och diverse Loréal-produkter för 25 kr st. Ni kan se vilka genom att klicka bilderna större.

7 kommentarer:

Kerstin sa...

Wow - skitläckert lack :)

PS Jag har ju missat att du har kommit tillbaka. Hihi - nu har jag en massa skojig läsning framför mig. Puss.

Anonym sa...

superläckert med silver nagelack! det ska jag garanterat satsa på!! ;)

Mill sa...

Oj, det lät ju nästan för bra för att vara sant.

Stila sa...

Kerstin: Åja, så mycket har du inte missat, jag kom u igår:)

Em: Ja, det är en prisvärd investering!

Mill: Eller hur! Får hoppas att det är samma grejer som på bilderna, för isåfall är det ju toppen!

Anonym sa...

OHMYGOSH, tackar för tipset!

Stila sa...

Hanna: Haha, så lite så!

Anonym sa...

URSNYGGT, skulle du kunna beskriva flaskan för mig, märke etc.. Vore jättesnällt..