onsdag, februari 28, 2007

How to break a köpstopp


Shoppade loss på Topshop idag. (Hurra!) Lite får man fuska, morgon är det ju trots allt mars. Bästa köpet är de nya pumpsen, (som valdes framför dessa) sen blev det jeans, två klänningar, en tröja, trosor och ett armband.

När jag kom hem köpte jag (på iTunes Store) Timbuktus nya album "Oberoendeframkallande" (Vilket fått ett väldigt gott första intryck, och liksom Snooks album "Är" tror jag att det kommer att växa ju mer man lyssnar på det) och Dreamgirls-soundtracket. Jag såg filmen för några veckor sedan, den var väl sådär, men musiken är ju svängig. Perfekt att flippa loss till med dammsugaren när man städar!


Klicka för att se detaljer.
Jeans Topshop - Tröja Veromoda - Örhängen Indiska - Armband H&M.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga skor!!!

Jag vill också ha. Vet du om de finns i storlek 35/36?

Maria - FashionFame sa...

Snygga jeans!!!! kan man handla från topshop via nätet??

Kerstin sa...

Åh, vad skoj att shoppa loss - skorna är skitgrymma ju :)

Stila sa...

Tropicalia: Vi fick dem igår, så antagligen finns 36:an kvar!

Maria: Tack:) Nä.. man kan ju tyvärr inte det.

Kerstin: Tack! Superkul är det!

Anonym sa...

bra du valde dom bruna, dom va lätt snyggast :)

Anonym sa...

I love dina outfitsbilder!!! Du tar priset i outfits-VM ;-D Skorna e ju superfina, synd att mina fötter inte vill passa i topshops skor... för det finns ju hur mycket godingar som helst juh!

Stila sa...

Allis: Gött att jag har syrran på min sida.

Mjuk: Haha - härligt att höra! Tack:) Trist att de inte passar, du får prova fler!

sandra.tornkvist sa...

oh ja, pumpsen var riktigt snygga!

Annika sa...

Grymt snygga skor. Hur många har du nu i din samling?

Stila sa...

Sandra: Tack:)

Annika: Alldeles för många... :P

Sabine sa...

Skorna var jättesnygga! Och på tal om skor... Vet du någon bra skomakare här i Lund? Har ett par som jag borde klacka om... =)

Stila sa...

Sabine: Tack:) Gå in och kolla på sofiaovärldens blogg, hon har frågat om bra skomakare i lund förut, sök där! kram

Anonym sa...

Skorna var grymma!! Fy farao, vad de var snygga! Lagom klackhöjd?

Christa sa...

Oj vad fina skor, älskar färgen:)

Stila sa...

Mia: Tack, I adore them! Klacken är hög, men det är ju liten platå därfram, så de är inte svåra eller obkväma att gå i alls!

Åsikten: Ja, den klassiska läderbruna är den bästa!

Anonym sa...

Gud vilka snygga jeans, är dem också från Topshop?`:)

Najs blogg!

Kramar Elin