söndag, januari 07, 2007

Utmaning - sant eller falskt?

Jag brukar vara dålig på att haka på utmaningar, men den senaste hos Kerstin var kul, så here it goes:

Sex påståenden om mig. Vilket eller vilka tror ni är sanna resp. falska?

1. Jag har 39 par skor
2. Jag har blivit uppraggad av Zlatan
3. Jag trodde på tomten tills jag var 13 år
4. Jag har varit på roadtrip genom Slovenien
5. Jag haft blont, brunt, rött, svart och grönt hår
6. Jag har spelat En Midsommarnattsdröm av Shakespeare på en scen i Litauen

11 kommentarer:

sandra.tornkvist sa...

hmm den här var riktigt svår! måste funderar lite..

Zava sa...

Du trodde vel ikke på tomten til du var 13... Eller?

Anonym sa...

Hm...
Du har säkert 39 par skor, om inte fler! Så ettan är sann.
Tvåan tror jag är... falsk, inte för att du inte skulle kunna bli uppraggad av Zlatan, men han håller väl mest till utomlands och sådär tänker jag...
Trean - måste vara falsk! 13 år!
Fyran - gissar på sann
Femman - säkert sann, du verkar inte rädd för att testa nya looks. Blont hår blir ofta grönt av klor (fråga mig som badar i pool varje dag...)
Sexan - gissar på sann.

Anonym sa...

1. sant
2. falsk :)
3. sant
4. sant
5. sant
6. falskt :)

Anonym sa...

Gissar på..
1. Sant
2. Sant (men hoppas du dissade honom)
3. Falskt
4. Sant
5. Falskt
6. Sant

Anonym sa...

jag tror stenhhårt på allihop... med andra ord kan jag bara ha fel, men å andra sidan är det inte så noga. Måste jag gissa tror jag hårfärgerna är falska :)

j sa...

tror att tvåan och sexan är falska! roadtrip genom slovenien låter skoj :)

Stila sa...

Tihi:) Det är kul när ni gissar!

Sara sa...

haha svårt! här kommer rätta raden :)

1. sant
2. sant
3. falskt
4. sant
5. sant
6. falskt

Annika sa...

Jag tror minsann att ALLA är sanna förutom skorna, för du har säkert 42 par. Grönt hår? Lätt!

Stila sa...

Annika: Jag kan avslöja så mycket som att två är falska:) plus att en är en liten luring!