söndag, januari 14, 2007

Söndagsmys

Sötaste vännen Charlotta köpte nya påslakan till mig när hon var på IKEA och jag måste verkligen säga att det är LYX med nya lakan! Det blir en fräsch mini-makeover i sovrummet och ingenting går upp mot frasiga nytvättade bomullslakan!
No flash --- Slow flash --- flash!

Hela dagen har jag och Isak legat under täcket med toast, te, böcker och tidningar skyddade från den hårda vinden där ute. Ljuvlig musik i form av skönsjungande Michael Bublé har strömmat ur mina iPod-högtalare (som för övrigt var en julklapp från Isak och syns på bilden längst upp till höger). En riktig mys-söndag!




Dagens outfit, bestående av Isaks sidenboxer, raggsockar och stickad storkofta, skall nu bytas ut då det bär av mot familjehemmet för söndagsmiddag. Mums!

11 kommentarer:

j sa...

åh, det är härligt med mys-söndagar. gillar verkligen påslakanet, väldigt fint!

Mill sa...

Härliga lakan!

Stila sa...

Josefine: Jaa, det är det bästa. Jag jobbar helg så ofta så för mig är lediga söndagar riktigt härligt!

Mill: Jaa, verkligen fina färger tycker jag också:)

Mary Lady Luck sa...

Åh vilka fina påslakan. Måste ha nya. Nu.

Anonym sa...

Vilken mys-söndag! Saknar nästan att vara inne och ligga under täcket och mysa och dricka te medan det är rusk-väder ute.
Blir inte riktigt samma sak om det är 35 grader varmt och sol.

Stila sa...

Mary: Ja, det är verkligen ett lyft med nya lakan!

Em: Nä, det förstår jag! Men å andra sidna kan du mysa i solen med an kall drink och en god bok, å det är inte så illa det heller!

Anonym sa...

Jättetjusiga lakan. Det är grymmaste lyxkänslan när man köpt nya.

Kerstin sa...

Vilken supermysig dag det låter som :) Och skitfina lakan :)

Anonym sa...

skulle vi inte kunna få se bilder på din nuvarande lägenhet? bilderna på den förra var ju otroliga!

Annika sa...

Aawh, MYS! Det är lätt det bästa som finns, själv rörde jag mig bara till köket två gånger på hela söndagen, det är så det SKA vara. :)

Stila sa...

Annika: Verkligen så det ska vara! usch, jag jobbar för mycket helg känner jag!