söndag, januari 14, 2007

Skönhetstips no 1

En utmaning om att lista sina bästa resp. sämsta skönhetstips har cirkulerat runt ett tag och jag hakar på, känn er manade att gör detsamma! Först ut är tre produkttips:• 4-stegsnagelfil från Bodyshop - ger oerhört snygga naglar utan lack. Perfekt om man liksom jag får naglar som skivar sig efter för mycket nagellacksanvändning.

• Masterpiece Mascara från Max Factor - en mascara som funkar precis som jag vill ha den, ger långa väldefinerade fransar.

• Self Tan Foam från Lumene - bäst i test hos mig! Största anledningen till att brun utan sol kan vara jobbigt är att man måste vara så noga med att smörja jämnt och sedan vänta lääänge innan man kan ta på sig kläder för att inte fläcka ner dem. Denna skumvariant är superenkel att applicera och torkar på typ 60 sek! Dessutom funkar den till båda kropp och ansikte, ger lagom mycket snygg färg och kan med fördel användas ofta för ett mörkare resultat.

11 kommentarer:

Stila sa...

Uuääh..! Sån spam skrämmer mig! Vågar inte ens trycka på länken...

Anonym sa...

Åh, handfasta skönhetstips kan jag aldrig få för mycket av, nagelfilen från bodyshop kommer som en gåva från ovan till mina skivade naglar! wiieee.

Anonym sa...

What can I say? Folk är riktigt sjuka. Euuuh. Den där mascaran låter intressant den skall jag kolla in nästa gång det är dag för ny mascara ;)

fruitcocktail sa...

Man kanske ska ta och testa den där mascaran. tack för tipsen!!

Mill sa...

Nageltips kan jag verkligen behöva. Vintern är hemsk i det avseendet.

Anonym sa...

Jag är också i behov av nageltipset. tack så mycket!

Vera sa...

Härligt med tips :)

Stila sa...

filippa: Kul att ge användbara tips!

Lalisen: Eller hur?!
Kolla in mascaran absolut, den har en hård borste, vilket liksom är det unika med den.

Fruitcocktail: Gör så! Alltid lika kul att tipsa.

Mill: Jo verkligen! Filen ger en glansiga släta naglar på ett mycket skonsamt sätt.

Emma: Så bra då:) varsågod

Vera: Visst är det? I like.

Annika sa...

Nagelfilen ser högst intressant ut! Håller med dig om mascaran, den är helt enkelt grym.

Stila sa...

Annika: Yepp, den är toppen!

Sabine sa...

Gillar också Masterpiece. Oumbärlig för mig!