tisdag, december 05, 2006

Topshop High Waist

Fick tre par byxor med hög midja med leveransen idag. Jag provade allihop och de är ruskigt coola, även om jag vet att jag tyckt att de var sjukt fula allihop för ett par år sedan. Shortsen kanske ser ut som en jätteblöja, men still, de är urläckra!

Asos har fått in ett par liknande, billigare men inte lika smickrande passform. Dessa är finare. Asos har ett par high waisted jeans också. Själv hoppas jag på att dessa ursnygga jeansen från Topshop kommer till butiken snart.

13 kommentarer:

Lina sa...

vet du om man kommer få in den härliga svarta byxdressen i bomull och polyester på top shop i sverige?

Sandra sa...

Åh, jeansen var ursnygga! Du får säga till här på bloggen när ni får in dom! Jag hoppas på att dom kommer lagom till mitt nästa skånebesök till jul! :)

Stila sa...

Lina: Tyvärr vet vi inte förrän några dagar innan vad vi kommer att få in, och vi kan tyvärr inte styra över det heller, mer än att vi kan be om påfyllning av vissa grejer. Men byxdressar kommer garanterat att komma, det är ju en vårens stora trender på topshop att döma av vårvisningarna!

Stila sa...

Sandra: Ja, visst är dem? Hoppas verkligen att de kommer! Lovar att meddela här på bloggen isåfall!

Kerstin sa...

Gud vad snygga. Ja - jag vill också klicka hem till Sverige ju.

Anna sa...

Att kunna onlineshoppa från Topshop skulle nog slå det mesta i julklappsväg ;)

Sabine sa...

Som du redan vet är jag helt sålda på de där shortsen!

Anonym sa...

Men oj jag gillar de i mitten mest! Fint med en prickig blus till... =)

Anonym sa...

shortsen är klockrena! Letade efter såna i våras, men det var ercis som att det inte fanns nån stans!

Du förresten... har du tips på nån bra skräddare i Lund?

j sa...

åh vilka fina byxor!

Mill sa...

Jag gillar shortsen och byxorna i mitten. Har inte kommit mig för att köpa byxor med hg midja än. Antar att det börjar bli dags...

Stila sa...

Kerstin: Ja, det känns som att det är många som hade velat det!

Anna: Det hade verkligen varit toppen ja!

Sabine: Yes, jag vet. Tänkte på dig när jag såg dem!

Catja: Det hade varit en ruskigt snygg kombo ja!

Sofia: Jupp, det har jag, har svarat på din blogg.

Josefine: Ja, det är underbara allihop!

Mill: Ja, det känns som att resten av världen fatta höga midjantrenden nu, så det är väl bara att hoppa på tåget!

Anonym sa...

[B]NZBsRus.com[/B]
Dismiss Sluggish Downloads Using NZB Files You Can Rapidly Find High Quality Movies, PC Games, MP3s, Software & Download Them at Accelerated Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet[/B][/URL]