lördag, december 02, 2006

Söndagstips

Vill tipsa om tre event som jag ska besöka imorgon söndag:




Do Redo-utställningen på Kulturen i Lund
- gammalt blir nytt. En utställning om främst kläder som återbrukas och görs om. Håller på tom 7 januari. (Läs mer här)






Julstök på Kulturen
- julmarknad, mys och pyssel. Kostar 20 kr för studenter att gå in (annars 50 kr). Öppet 12-18. (Läs mer här)



Industridesignelevernas julmarknad på Athen (AF-borgen)
- Studenterna säljer och visar sina egna fyndiga verk. Design för hyfsat billig peng! Öppet 12-18. (Läs mer här)

11 kommentarer:

Emma sa...

Har inte en ning om varför knappen har försvunnit men kan ge dig lite tips hur du kan fixa länkar och lägga in bilder med hjälp av html:
Länkar:
Skriv in koden:
< a href="(adressen du vill länka till)">(Här skriver du länktexten ex. klicka här)< / a>

Bilder:
skriv in koden:
< img src="(adressen till bilden, den måste alltså finnas på en internet sida)">

Skippa mellanrummen här:
< a
här:
< img
här:
< / a>
Kunde inte posta kommentaren annars för då trodde blogger jag skulle lägga in en bild och en länk:P
Hoppas det hjälper lite iaf:)

Stila sa...

emma: Ååh! Tack snälla, vilket besvär för min skull. Tack:)

Emma sa...

Det va så lite så.. glad att jag kan hjälpa till!

Mill sa...

Hoppas det har ordnat till sig med problemen och att du får en trevlig dag. Det var länge sedan jag var i Lund. Det är nästan så att jag saknar staden lite...

Anonym sa...

Tack för tipsen! (Bor också i Lund)! Designmarknaden och Kulturen är ju faktiskt två måsten.

Anonym sa...

jag ligger nerbäddad idag, så det blev inget. Men jag är sugen på gammalt blir nytt-grejen, tur att den håller på ett tag till!

Annika sa...

Industridesigngrejen lät lite spännande, höll på med det på gymnasiet nämligen. Synd bara att det inte var i sthlm!

Sabine sa...

Tack för tipsen! Tvingade med mannen min och strosade runt hela dagen. Nya som vi båda är i Lund så uppskattar vi alla tips om events och smultronställen!

Sara sa...

vilka kanon tips :) synd att jag missade julmarknaden, jag får nog ta en sväng till AF-brogen istället!

Kerstin sa...

Ibland önska jag att man bodde i Lund. Kram.

Stila sa...

Kul att ni lundabor uppskattar tipsen!

Lund är mysigt!!!