torsdag, november 30, 2006

Julklappstips nr. 4


Sprider helt fräckt vidare erbjudandet som jag hittade hos DonnaSandra om trevliga det prenumerationserbjudandet på Glamour. 6 nummer och ett fint kit från Lancóme för 129 kr tackar man ju gärna ja till!




Ett annat tips är min favorittidning just nu, Allt i hemmet. Här kan du beställa 4 nummer för 49 kr. I numret i butiken finns ett annat bra erbjudande med fina presenter också.




Ett bra julklappstips till pojkvännen (eller brorsan) är en prenumeration på nån grabbtidning, exempelvis King. Beställ 4 nummer för 99 kr här.

7 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, vad bra att du har samlat ihop några tips. Kram. Idag är det 1 december och jag har julstämning så jag spricker :)

Anonym sa...

Vilka underbara gröna sötisar! Vad är Emmaus second hand?? Trevlig helg!

Stila sa...

Kerstin: Trevligt att det uppskattas! Äntligen december - hurra!

Sophie: Antar att du syftar på skorna i det andra inlägget:) Emmaus second hand ligger på bulltoftavägen (tror jag?) i Malmö. De har en MASSA grejer och och man kan verkligen fynda billigt!

j sa...

vilka bra tips. tack!

Stila sa...

Josefine: Alltid lika kul när tipsen uppskattas:)

Anonym sa...

Fräckt skulle jag inte kalla det ;-) Var tvungen att nappa på Glamour-erbjudandet

Anonym sa...

Sandra: Haha, jupp jag med!