torsdag, december 14, 2006

Önskelistan 2006

Här är min önskelista för julen. Har haft svårt att komma på något att önska (när vi talar om rimliga prisklasser alltså, annars kan man ju önska ihjäl sig), men här har jag samlat lite fint som hade gjort mig glad! Klicka för större.

Parfymer - från Body Shop, blanda din egen doft!
Strumpbyxor - fina strumbyxor i färg piffar upp. De på bilden är bara symboliska, jag vill inte ha just dem, jag orkade bara inte leta fram några på nätet. Lindex och Åhléns har fina.
Te och tesil - jag är en riktig teoman, i vårt hushåll förbrukas minst 5 koppar te om dagen. Mina gamla tesilar börjar bli skanky.
Teburkar - mitt skafferi svämmar över av olika teer, jag behöver organisera! Just dessa är från Inreda.com.
Foundation - Min är slut! Loreal infallible, nyans 200 önskas.
Halsband - från Madebyme, och från samarbetet med Mint and vintage.
Böcker - Vill ha hobbyböcker, modeböcker, fotoböcker, gör-det-själv-böcker.
Skor - läckra till budgetpris. 580 kr på DinSko.
Nagellack - i fina färger. H&M:s ska vara bra har jag hört.
Påslakan - ett billigt sätt att få en mini-makeover i sovrummet. Önskas i färgerna vinrött/beige/gräddvitt.

Snälla tomten?

13 kommentarer:

Anonym sa...

Bra önskelista! :)

Anonym sa...

Jag såg de där på din sko också. Sjukt snygga.

Annika sa...

Visst är det svårt att komma på saker man önskar sig i en rimlig prisklass?! Det brukar oftast bli saker man lika gärna hade kunnat köpa själv. Högre prisklasser är desto lättare!

Mill sa...

Åh, vad mycket fint! Vill ha en hel del själv. Ang. H&M:s nagellack så är de faktiskt grymt bra om man ser till priset! Hoppas du får mycket fint i julklapp!

Anonym sa...

jag rekommenderar också h&ms nagellack!! senast så hade jag på mig en röd nyans och den satt på i en vecka. sen jobbade jag och då flagnade det av. annars hade det kanske fungerat ytterligare några dagar.

Anonym sa...

Å, jag önskar mig boken Photoshop Restoration and Retouching, himla kul med sådana böcker!

Anonym sa...

Skorna är verkligen skitsnygga!

Anonym sa...

Skorna är superfina - var och klämde på dom idag under julklappsshoppingen, dessvärre satt dom inte skönt på mig. Men det kan dock bero på min fantastiskt stora och såriga skavskår :(

Anonym sa...

Hej, kul blogg! Hittade hit idag och kommer absolut att kika in igen!

j sa...

vilken bra önskelista!

Anonym sa...

En bra önskelista i alla prisklasser :)

Anonym sa...

Wow, skorna har jag inte sett förut, dom var ju supercoola!

Jag har också hört att h&ms är jättebra...

Kerstin sa...

Det ser ut som väldigt rimliga och bra julklappar ju :)