söndag, december 10, 2006

Dagens outfit


En dagens med klänning från Topshop och spetstopp second hand. Helt sanslöst att det är andra advent och att jag utan problem kan gå ute i tunna tights och ofodrad trenchcoat. Läskigt!

Fick mig en tankeställare efter ämnet som Eleonor på Ytligheter uppmärksammade och började därför kombinera ihop olika outfits (av i garderoben redan befintliga, men ganska dåligt använda plagg) med temat kjol och midjeskärp. Orkade till fyra.


Getingaktigt - sekreterarchict - tråksvart - gråsvart.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar din outfit idag! Dina kombos var fina, getingen var bäst.

Kerstin sa...

Wow - vad du är fin - gillar verkligen spetsblusen därunder. Kram.

Anonym sa...

och en väldigt söt mössa! Är det TopShop det också?

Mill sa...

Du är urfin på varenda bild! Me Like!

Anonym sa...

Sekreteraroutfiten var verklien het. Jag vill också ha en vit knytblus!

Anonym sa...

vilken snygg dagens!

Anonym sa...

Vad snygg klänningen från Topshop är!

Anonym sa...

åh himla fint! Var kommer skorna på första bilden från?

Sandra sa...

Superfin dagens outfit! Klänningen var underbar :)

Stila sa...

Malla: Tack:) Jag gillae också getingen bäst!

Kerstin: Tack söta du! Ibland hittar man rätt, 15 kr kostade den! :)

Em: Jupp, den är från Topshop den med!

Mill: Taack! Vad snäll du är:)

Shopsholychic: Ja, jag gillar den också skarpt, men vet inte om jag hade kunnat gå ut så på riktigt och känna mig bekväm. Knytblusen är ett second hand-fynd från berlin, den kostade typ 14 kr. toppen!

Sanna: Tack!

Käthe Tack, den är en favvo!

Julia: Om du menar de översta så är det ett par gamla från Bianco, pumpsen där nere är från skopunkten.

Sandra: Tack snälla du!

j sa...

vad fint du kombinerar!

Stila sa...

Josefine: Tack snälla:)