torsdag, december 21, 2006

Budgetshopping


1) Totalpris: 864,50 kr ----- 2) Totalpris: 1156 kr
3) Totalpris: 721,50 kr
Dessa tre kollage med kläder från Josefssons gjorde jag för jättelängesen, med mål att skapa kompletta budgetoutfits och att visa att det ibland finns guldkorn bland de fulaste kläder. Sen glömde jag bort att publicera dem, och nu upptäckte jag dem igen lagom till att hemsidan stängts ner och är under nyuppbyggnad då Josefssons, Ellos och Catalog går ihop till att bli "nordens största varuhus på nätet".

8 kommentarer:

Anonym sa...

Bra med ett budget kollage;)
www.sheilafix.blogg.se

Annika sa...

Ja, det finns ju faktiskt vissa guldkorn. Jag köpte ett 3-pack baslinnen från Ellos nyligen, riktigt bra kvalitet och passform, där blev man glatt överaskad.

Mill sa...

Har gjort riktiga fynd där!

fruitcocktail sa...

Verkligen mycket snyggt till bra pris:) Vilken klippa du är på att gräva fram guldkornen:)

GOD JUL!!

Anonym sa...

Jag har den svarta lilla jack/tröjan på bild 2. Den är ett kap tycker jag!

Anonym sa...

http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a01274&page=2&countrs=30&size=30&method=varu&varu=k%F6k

var du inte ute efter dom? eller har jag helt fel för mig?

Sabine sa...

Åh vad fint! God jul på dig! Kram

Anonym sa...

http://www.ellos.se har blivit riktigt bra nu! Det går att köpa både Ellos och Josefssons-produkter på samma gång och man får allt i samma paket. Nu längtar man till sommaren...