torsdag, oktober 26, 2006

Shoppinglycka

Kan med glädje meddela att samtliga plagg ovan nu befinner sig i min garderob! Ljuvligt! Kläderna är ännu finare på än på bild, de lär dyka upp på outfitbilder de närmsta dagarna. Även ett kitshigt halsband fick följa med. Shoppinglyckorus idag!

(Kläderna finns i butik för: Byxa 799 kr, Tröjklänning 499 kr, Stickad topp 399 kr, Polotröja 169 kr, Strumbyxor 59 kr, Knästrumpor 79 kr, Trosor 59 kr. Och ni vet väl att ni får 10% rabatt om ni är studenter?)

9 kommentarer:

Anonym sa...

maaah, jag vill ha byxorna! Så sugen!

Anonym sa...

Lyckost vill ha byxorna

Anonym sa...

Fan vad snygga byxor. Precis vad jag letar efter.

Kerstin sa...

Nämen - nu retas du med mig. Nu är jag skitsotis - det är kanonfina saker.

Stila sa...

Well, jag är intet annat än nöjd med mina inköp!

Kommer en outfitbild med byxorna på snart. Wee:)

Anonym sa...

Tröjklänningen var skiiitfin!

Lisa sa...

Och du fortsätter du göra oss avis på jobbet ditt! :)

Annika sa...

Ja, avis på ditt jobb är bara förnamnet.. ;)

Anonym sa...

Okej, jag är officiellt avundsjuk..!