torsdag, oktober 26, 2006

Kökssnyggt!

Inom de närmsta veckorna ska vi göra om vårt kök, vilket är på tiden eftersom det har varit uppskjutet ett år. (Jag kan lägga upp före och efterbilder sen). Har surfat runt på inredningssajter och hittat så mycket snyggt, men dessa är de mest prisvärda godbitarna som hade passat fint i vårt kök. Jag ska klicka hem alltihop tror jag!

Inreda.com
Rödmönstrad disktrasa - 25 kr
Hjärtformade disksvampar - 3 st, 20 kr
Box på hjul - 260 kr (för tidningsinsamlingen!)
Kakburkar - 2 st, 125 kr
Mörkröda skålar - 25 resp. 55 kr
Bluebox.se
Disktrasa med älgar - 25 kr
Favoritsaker.se

Ljusstake lotusblomma - 89 kr
Ikea.se
Kökshanduk Tekla - 4 kr
Ikea Tripp, plåtboxar - set om 3, 29 kr
Åhlens.se
Ljuslyktor med sammetsmönster - 25 kr

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag älskar ljushållaren som lotusblomma. JAg har en knallrosa hemma - jag älskar den.

Stila sa...

Jaa, jag med! De ger så fint ljus. Frågan är bara om jag ska ta röda eller vita/beiga? Kan inte riktigt bestämma mig....

Anonym sa...

Alltid lika roligt att göra om hemma! =)