onsdag, april 15, 2009

En kvart mot jobbet

När jag cyklar till jobbet en vårdag som idag ser det ut ungefär såhär:
Först måste jag cykla igenom Stadsparken. Det är ett trevligt måste.

Sen kommer jag upp mot Väster.

Cykelkorgar är praktiska.

Just nu blommar det lite överallt längs vägkanten.

Sen kommer jag fram till Nova som ligger lite utanför stan.
Nova är fräscht. Bäst med stället (förutom Topshop såklart) är Kahls Kaffe och Naked juicebar. Kaffe och smoothies liksom, behöver jag förklara mig mer?

2 kommentarer:

Linas inredning sa...

Härligt! Så himla trevligt att se några bilder från Lund, jag saknar den staden sååå mycket! Gick gymnasiet där och föll som en fura för stan. Bor nu i Västerås, men längtar alltid tillbaka till lilla Lund :) Ha en fin kväll!

Linda sa...

Vilken underbart härlig väg du har till jobbet. Avis är jag som bara har grustäckta snöhögar :(