torsdag, mars 26, 2009

Frukostmänniskan Moi



Frukost. Finns det något bättre? Frukostmaten är den godaste som finns, jag hade kunnat leva på bara den, tre gånger om dagen. På morgonen dricker jag svart kaffe. Och te. Idag blev det också ett litet glas med yoghurt, hasselnötter, pumpafrö och blåbär. Grovt frukt- och nötbröd med philadelphia och gurka. Låter det amibitiöst? Det är en vanesak. Jag äter liknande varje morgon. 45 minuters vardagslyx varje morgon. Frukosten är den bästa tiden på hela dagen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukt imponerad av dig som hinner och orkar med det där. Jag är på tok för morgontrött, tar med frukosten till jobbet istället :)

Anonym sa...

såg precis att du hade börjat blogga igen och ska säga det till alla mina kompisar! detta är lycka! ;)

Anonym sa...

Åh, att äta frukost är en helig stund på dagen, så himla nice. På sommaren skivar man lite banan och jordgubbar i filen och sitter på balkongen och bara älskar att leva..

Stila sa...

pia: guu vad gullig du är! Blir jätteglad:)