tisdag, april 01, 2008

My style

Idag var jag klädd som på bilden till vänster och det är bara favoritplagg. I outfiten till höger är två andra nya favoriter, t-shirt från nya Kate Moss-kollektionen och ett par chinos från Åhléns för 249 kr.
Naturfärger som gräddvitt, beige, mullvad, stone och grått är verkligen mina färger. Kan tyckas dystert och trist skandinaviskt, men favoritplaggen hamnar alltid i den färgskalan. Gärna tillsammas konjaksbrunt läder.Och här är nya klänningen som den ser ut på! Helt fantastiskt söt om jag får säga det själv! Finns just nu på Topshop för 599 kr.

8 kommentarer:

Anonym sa...

fin kavaj! vart har du köpt den nånstans om jag får fråga? tack!

Anonym sa...

Verkligen, verkligen fantastiskt söt. Du är som en cupcake med massa strössel på.
:)
M min kanelbulle är god. M-m, nyttiga veckan får börja när kupongerna är slut.
He-he.
Det är ditt fel, you brought em to the house :)
PUSS.

Anonym sa...

Anonym: Den är från topshop, men från vinterkollektionen.

Hanny: Haha skam åt mig, jag för synden till jobbet!

Anonym sa...

Vad kostade den vita t-shirten från kate's kollektion? Jag behöver den nämligen ;). Väldigt mycket! Galet snygg ju!

Anonym sa...

NICE OUTFITS

Anonym sa...

Hej Lova!
Var det längesen du köpte dina Åhléns-chinos? Skitnsygga! Hoppas allt är bra med dig! Många Kramar //Anna

Stila sa...

Matilda: 299 kr. Den finns kvar i butik hos oss i Lund iaf!

Anna: De köpte jag i lördags! kramkram

Anonym sa...

Jättesöt klänning!