torsdag, januari 17, 2008

Magtröja


23.24. Jovisst, man ser ju helt förskräckt ut. Det blir väl vid den här tiden blogginläggen kan väntas komma numera. När jag kommit hem, varvat ner och fått nåt i magen. Skulle kunna tillägga "titta lite på tv", men en sån har jag inte haft på över en månad nu. Om jag saknar den? Absolut. Speciellt på morgonen. Men dessto mer tid har det blivit till musik och böcker, och det är ju bra! Just nu lyssnar jag på denna Amy Winehouse, den är lovely.




Dagens: Avklippt och uppsydd t-shirt från Åhléns, dubbelvarvat nitskärp Kate Moss for Topshop, resten från samma ställe, inkluderat favoritörhängena:

6 kommentarer:

Annika sa...

Haha skön blick du har på bilden.. Annars är du en grymt bra skyltdocka för Topshop. Jeansen du har på dig där, ingår de i något sorts basutbud? De ser snygga ut och jag måste verkligen ha nya..

Anonym sa...

Lova! Vilken undebar nyhet. Ditt största fan är också tillbaka. Kul med mer outfits (eftersom jag inte ser dig så mycket nu från landet långt borta) men va inte lat och sluta med kollage, recept och klipp&klistra-Lova som jag älskar/avundas så mycket.

Pussen

Anonym sa...

de örhängena har jag också :)
tack för en söt kommentar på min blogg.

charlotta sa...

lås upp alla dörrar till din kreativa sida Lova!

Anonym sa...

Svar på kommentar:
Ja, jag är jätte nöjd med örhängena! :)
Lite synd att Nova inte har Ur & penn, men på Nova finns ju typ allting annat man behöver.

http://jmadsen.tjejsajten.se/

Stila sa...

Annika: Jag vet, jag skrev ju det, ser totalt förskräckt ut! Jeansen finns i butik. Samma modell i indigo, svart, grått och ljus tvätt. Modellen heter B.