onsdag, januari 16, 2008

Jo, jag tänkte försöka börja blogga igen!

Under min dunderförkylning förra veckan fick jag plötsligt tid framför datorn igen och inspirationen hittade tillbaka. Nu sätter jag igång igen, med mindre alltäckande modeambitioner och med mer Lova. Mer bilder och mer outfits. Mer vardag, mer fest och mer jobb. Och fortsatta tips och trix på saker som gör vardagen vacker. Hoppas det finns några som är med på det! Frågan är nu bara hur jag ska få mina gamla läsare att hitta tillbaka?

10 kommentarer:

Ninnis sa...

wuhuuuu att du är tillbaka!

Anonym sa...

Jaaa! vad skoj! välkommen tillbaka, jag är med dig!

Sunflower sa...

Jag är här! :) Har din bloggadress på min googlereader, så jag ser när du uppdaterar. Du var saknad! Välkommen tillbaka!

Anonym sa...

jag har aldig slutat kika in här ( varje dag kollar jag faktiskt) i hopp om att du ska börja blogga igen.. trodde nått var på G när designen ändrades.. välkommen tillbaka!

Anonym sa...

Äntligen :)
Har också kollat in här nästan varje dag, läst gamla inlägg och sånt. :) Fast ibland ser man ju dig på Nova!

jmadsen.tjejsajten.se

Annika sa...

Åh äntligen!! Jag hade nästan gett upp hoppet.. Nu åker du in på favoriter igen, in på Bloggkoll också ;) Välkommen tillbaka Stila!

Anonym sa...

Åh, vad roligt att du är tillbaka! :)

Anonym sa...

ooh, vilken trevlig överraskning att titta in här o se att du är tillbaka!!! wohoo!!

Anonym sa...

Jag var på väg att radera din länk ur favoriter, men är glad att du är tillbaka att inspirera!

Anonym sa...

äääääntligen!