onsdag, maj 23, 2007

Snygga plagg signerade Topshop



Med risk för att återigen låta som en vandrande reklampelare, men jag måste bara säga att vi fick en helt fantastisk leverans igår! Butiken är full med massa snygga pieces. Fick en hel del nytt till K
ate Moss kollektionen, bland annat den lilla snygga svarta "wet look"-klänningen till vänster.


Brevid syns en annan läcker partyklänning med metallglans som vi fick in. Den ligger högprioriterad när lönen kommer! På fötterna hade jag mer än gärna haft de grymma (och sköna!) "metallic gladiator sandals" med hög klack.

Fick även in en hel del sommarklänningar och lite mer casual plagg, som de nedan. Gillar texten på t-shirten skarpt! Den funkar både till vardags och fest - bara att till partyt addera höga klackar och ett knalligt rosa läppstift. Voila!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Topshop har ju de snyggste plaggen :-P

Anonym sa...

jag gillar den högra klänningen.

Stila sa...

Donnasandra: Yes, alltid:)

I: Mm, jag med!

Anonym sa...

ååhh, måste till Nova snarast alltså:) Hur mycket ligger den svarta klänningen på? Tack för en bra blogg!

Stila sa...

Anonym: Den lilla svarta är tyvärr rätt dyr. De tar i en del med kate moss-grejerna så den ligger på 999 kr. men snygg som sören är den!

Anonym sa...

så skumt att gladiatorsandalerna kommer in igen! e juh inte vanligt :) jag som var så glad att jag knep dem förra gången ;)