måndag, maj 21, 2007

Helgens outfit

Tillbaka i civiliationen! Och så även snabbt tillbaka i skolbänken... När den här uppsatsen är inlämnad ska jag fanimej fira med champagne!

Helgens outfit syns till höger. Gummistövlar klassar lätt in på topp tre över världens bästa skor! Underbart att inte behöva ägna en tanke åt var man trampar. De kommer att sitta på fötterna hela Roskilde-veckan! Om det inte blir väldigt varmt förstås. Som idag typ. 25 grader! Jag har shorts på mig.

Ha en fin dag i solen!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusig bild. :)

Sabine sa...

Vilka snyga gummistövlar! Kan inte med än hålla med.. På festival är de oslagbara!

Anonym sa...

Åh, så somrigt härligt det ser ut.

Anonym sa...

Härlig bild!

Stila sa...

Käthe: Man tackar!

Sabine: Gummistövlar is the shit, haha

Petronella: Ja, det var det!

Jenny: Tack!

Anonym sa...

Mysigt! Snygga gummistövlar!

Camilla sa...

Haha, underbar bild! Lycka till nu. Champagne kommer du vara värd när du är klar! Själv planerar jag att dricka sisådär 3-4 flaskor så fort jag är klar... (nu överdrev jag nog lite...)

Stina (Klädstrecket) sa...

åh vad härligt det lät!

gummistövlar åt folket! :)

j sa...

åh, gummistövlar är bara så bäst! härligt foto!

Anonym sa...

Snygg bild!!!

Unknown sa...

Hej hej, fin bild! Vart kommer stövlarna ifrån? Ha det bra!

Stila sa...

Sanna: Tack! Gummistövlarna köpte jag på Rusta eller ÖB i vintras för typ 98 kr. Men de finns nog inte kvar nu..

Anonym sa...

Jag hade bara gummistövlar på mig (och med mig) Roskilde 2005. Det regnade inte en enda gång!

Johanna sa...

Gud vilken härlig bild! Och grymt snygga stövlar...

Anonym sa...

Hej!
Kikar in på i din inspirerande blogg då och då! Ja läser me MKV och sitter me B-uppsats nu, är det den du skriver me?
Kände iaf klockrent att de blir champagne när ja lagt arbetet i facket!!!
SÅÅÅ SKÖNT!
Och äntligen hinna njuta av sol och vår och uteserveringarna! Nu är de stress mellan jobb och plugg..

Hoppas det gått bra iaf!
kram/Ia

Stila sa...

Ia: Ja, det gäller samma här! Är i slutklämmen nu. Hoppas att det går bra för dig med!