söndag, maj 06, 2007

Helgens fynd

Den snygga Rolling Stones t-shirten återfyndade jag i helgen hemma hos mina tjejkompisar. Jag köpte den för flera veckor sedan och använde den en gång. Sedan gick den på utlåning och har därefter kretsat runt bland tjejkompisarna varje festhelg sedan dess. Nu har jag plötsligt en massa t-shirts med tryck!

Skorna fyndade jag för 20 kr på loppisen på Esplanaden i lördags. En bedrift att vara stolt över måste jag säga eftersom den består till 99,5% av bara skräp. Under turen fick man bland annat beskåda försäljningsobjekt som sönderrispade teflon-stekpannor, enstaka uråldriga schampoflaskor och halvfulla cigarettpaket. Hur tänker folk egentligen?

Nu ska jag laga lite mat och planera veckan som kommer. Har några dagar lediga som jag hade tänkt viga till uppsatsskrivande i solen, men Smhi visar regn hela veckan. Typiskt. Men å andra sidan hade de grymt fel angående valborgsvädret (som ju blev underbart fint) så jag håller tummarna...!

Och just det, r.i.p till vår lilla gerbil som fick avlivas i fredags. Han hade fel på bettet och kunde inte äta. Isak var helknäckt och jag mest för hans skull. Men sen åkte vi ut till min familj och skaffade en ny kompis till den vi hade kvar, så nu är det okej igen.
De är ganska söta faktiskt... ibland i alla fall.

10 kommentarer:

Anonym sa...

En liten fråga... vad hittade du rolling stones t-shirten? är ute efter en likadan.

Anonym sa...

snygg t-shirt!!!! vart är den köpt?

Stila sa...

T-shirten är köpt på Topshop, men det var som sagt längesedan, så den är slut, tyvärr!

Mickan sa...

Synd att t-shirten är slutsåld!! Den är skit snygg! Har en liten jeanskjol med samma tryck..den älskar ajg, så jag hade nog älskat denna med:)

Anonym sa...

skit fin t shirt..

Maria - FashionFame sa...

supersnygg t-shirt hörredu :D

Stila sa...

Tackatackar!

Anna sa...

Själv hade jag värsta turen och fyndade en skinnväska för tio kr (!) på Esplanaden-loppisen i höstas. Ett riktigt fynd!

Anonym sa...

skitsnygg tshirt... vill också ha!

Anonym sa...

jag äälskar rolling stonestryck på tshirts!!

o den du hade var riktigt sexig