tisdag, april 24, 2007

Shopping i Lund

Ny outlet-butik har öppnat i Lund i dagarna. Ska ta mig en titt nästa gång jag är nere på stan.

Kanske skulle man till och med ta Shoppingrundan med stort "S" nu när lönen kommer. Det finns ändå en hel del godbitar i Lund, även om det är långt ifrån en bra shoppingstad. Jag rör mig i princip tråkigt nog bara på köpcentret Nova eftersom jag jobbar där. Tillvaron har gjort en alldeles superb lite cityguide, kanske borde man kolla in den noga och sedan utöka den lite?

Är det någon annan som har bra shoppingtips i Lund, som kan några "doldisar"?

2 kommentarer:

Tillvaron sa...

Frågan är om cheapday lyckas kvala in i Lunds cityguide? Det får bli till att kolla läget så fort lönen trillat in på kontot ;)

Stila sa...

Tillvaron: Ja, samma här, när jag får tid ska jag ta mig en titt! Vi borde göra en grym guide och locka shoppingturister till vår stad!