onsdag, mars 07, 2007

Happy Bithday

Idag är det min stora dag!

32 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger också grattis!

Anonym sa...

Grattis på stora dagen! Hoppas du får äta en god tårta!

Anonym sa...

grattis min älskling! precis slutat jobba. skall ta en tupplur men ringer dig sen! tusen grattispussar

Emma sa...

Grattis!!!

Mary Lady Luck sa...

Åh superdupergrattis på din dag!

Mill sa...

Grattis, grattis, grattis! Ha en underbar dag.

miko sa...

Grattis syssling!! lika stor som jag nu =) gud så kul!! hoppas du får en underbar dag med massa kärlek och tårta! jag åker till sthlm i helgen men vi får höras nästa vecka. puss!

Anonym sa...

Grattis!!!!!

bloggen sa...

Gratulerar!

Anonym sa...

Grattis, grattis! :)

Anonym sa...

Grattis!

Annika sa...

Nämen, Grattis! Hurra hurra hurra för Stila idag!

j sa...

grattis på födelsedagen!

Anonym sa...

grattis! :)

Anonym sa...

GRATTIS PÅREJ :D hoppas du får en go dag!

Anonym sa...

men grattis! :)
tänkte höra med dej, de där byxorna som du har (har jag för mej) från topshop, de tokvida med paperbag waist och skärp ;) har letat öööverallt men i stockholm har de iaf inte kvar dem i strl 6, har inte ens hittat dem i nån annan storlek :(
skulle du vilja sälja de du har eller om de finns i lund så kan du väl skriva en rad :) och köper dem gäärna för ordinarie pris
/jess
cayenne_08@hotmail.com

å grattis igen! :) hoppas du haft en bra födelsedag

Anonym sa...

Grattis bruden! Hoppas du haft en riktigt bra dag :)

Mickan sa...

Grattis på dig!! Hoppas du får en helt underbar dag!!

Anonym sa...

Grattis! Trodde du var runt 23 men icke då;) ha en bra födelsedag!

Christa sa...

Gratulerar! Hur gammal blir du?

Maria - FashionFame sa...

STOOOOOOOORT GRATTTIS!!!!!! Hoppas du haft en kanonbra dag och att den fortsätter lika bra!!! kramar

Anonym sa...

GRATTIS ÄLSKLING :)

Anonym sa...

Grattis!

Maria - FashionFame sa...

hej på dig igen! du är UTMANAD :D
http://mariamelle.blogspot.com/2007/03/utmaning.html

Anonym sa...

Stort grattis!

Anonym sa...

GRATTTTTIS kära kusin!

//Kina

Anonym sa...

GRATTIS, om än i efterskott!

Anonym sa...

Grattis i efterskott!

Stila sa...

STORT TACK allihopa!

Jag fyller 20, för er som undrade.


Jess: Byxan du menar är tyvärr slut på topshop i lund sedan i typ november.. Sorry! Det finns en liknande, den som är på bild i mitten här:

http://bp0.blogger.com/_MDXU47NhAWY/RbjlOMM-DuI/AAAAAAAAAbw/h0Cl9CeTyXE/s1600-h/Sjal+och+byxor.jpg

Men den är lite grövre i materialet och saknar som du ser läderskärpet. Men du kan ju fråga efter den i stockholm. Lycka till!

Sabine sa...

Grattis i efterskott!

Anonym sa...

Grattis i efterskott!

Camilla sa...

Grattis i efterskott (fast jag försökte kommentera igår men då tillät inte Blogger mig, elakt värre)!