onsdag, mars 14, 2007

Dagens outfit





Dagens outfit är alldeles för övermatchad för att vara cool, men ibland så råkar bara skor, väska och (vår!)jacka bli i samma färg. Blått är flott!










Tittade förresten närmare på Modebloggstävlingen, där topp 25 på den här listan får vara med och tävla om en resa till New York. Till min stora förvåning ligger jag just nu på plats 20! Kul att samsas med massa duktiga modebloggerskor. Hanna, Hotspot och Kerstin ligger uppe på toppen just nu. Lika duktiga och värda att vinna allihop. Hejaheja!

14 kommentarer:

Christa sa...

Snygg lackväska:)

Anonym sa...

vadå blått är flått ? fattar inte :P

Stila sa...

Åsikten: Tackar:)

Allis: flott - med O. du vet - fint, fast med ett ord man inte använder så mycket längre. sötnos där:)

Anonym sa...

Snyggt! Åh, jag längtar också till att kunna hoppa ur stövlarna och in i härliga vårskor! för slaskigt i Umeå än så länge =(

Anonym sa...

Har just upptackt din blogg och maste bara saga att den e suveran! Min nya favoritblogg:)

Anonym sa...

Hehehehe..börjar bli beroende av frökens underbara outfitsbilder:-) Och grattis till 20:e-platsen! tjipp

Sabine sa...

Fin du är! Jag hejar på dig i alla fall och nu är du uppe på plats 17! =)

Anonym sa...

snygg väska ;) åh så härligt det är med lite vårkänslor!

Stila sa...

Jenny: Jo, men underbart är kort! idag blir det nog stövlar igen:(

Sofia: TACK, vad kul att höra! Glad jag blir:)

Mia: Haha, tack söta du!

Sabine: Där ser man! Hurra!

Em: Verkligen!

Mill sa...

Jag tycker att du är supercool! Du är värd att ligga högt på listan!

Anonym sa...

Ooooh, heja dig! Men jag måste säga att jag sätter mina pengar på Kerstin.

Stila sa...

Mill: Vad gullig du är! Tack!

Emmy: Haha, tack! Jag har absolut inga förhoppningar om vinst. Kerstin ligger nog bra till, man jag tror på hanna också. Hotshop får ju tydligt inte vara med..

Stila sa...

hotspot!

Anonym sa...

erregud vilken snygg väska! VILL HA!