onsdag, februari 14, 2007

Hårfärgshjälp?

Nu när utväxten börjar göra sig påmind står jag återigen i valet och kvalet, ska jag göra det mörkare eller ljusare?
Alla hjärtans dag till ära blir det en pussbild på mig och Isak!

Min naturliga hårfärg är nog den i mitten. Gillar det mörka, men att var blond är ju fräscht på sommaren och det är ju en lång process som man vill få det att se naturligt ut, så vill man vara det är det snart dags att börja. Vad tycker ni?

PS. Ni nära och kära som händelsevis läser får hemskt gärna svara!

18 kommentarer:

Sabine sa...

Åh jag tycker du är tjusig i mörkt hår! :)

Mill sa...

Svårt! Men det är fräscht med lite ljusare till sommaren. Dessutom kräver mörkt hår betydligt mer omvårdnad om man är ute mycket i solen, men å andra sidan är du ursnygg i mörkt!

Anonym sa...

Brunett :)

Anonym sa...

Alltid snyggt med blont hår på sommaren men ärligt talat är du mycket snygg i mörkt....också. Så välj det som du tycker känns bäst. Svårt att avgöra om man enbart ska gå efter vad du klär bäst i.

Fröken Isakson sa...

Tycker du passar jättebra i vilket som. Det är klart, ljusare är kanske kul nu till våren. Själv ångrar jag mig lite dock...gjorde mitt ljusare :(.

Stila sa...

Tjaaa.. jag måste ju säga att den mörka hårfärgen gör sig grymt bra på bilden! Känner att tyngdpunkten väger ditåt. Men blont är ju så fint på sommaren! Kanske är det å andra sidan dumt att tänka på sommaren redan. Aaa, jag blir tokig!

Maria - FashionFame sa...

Du passar faktiskt riktigt bra i båda, den färg som var i mitten, dvs din naturliga tycker jag dock att du ska köra på som lite variation om du nu vill ha en förändring, väldigt snyggt!

miko sa...

ÅH ja vet precis hur det känns!!! vill verkligen va blond till sommaren, men hur ska det går till?? jobbigt!! men båda är fina minsann =) ha en underbar alla hjärtans dag. kram!

Anonym sa...

oj, väldigt svårt det där :) Personligen jag som är lika mörk hårig som du, ska bli ljusare nu i vår eftersom de är så fräscht på somaren med blondt. Dock det negativa är ju det att de tar lång tid / pengar & håret blir nött... Men du passar i båda, så gör på magkänslan :) ha en bra alla hjärtans dag kväll nu! kram

Anonym sa...

Såg att nära och kära gärna fick rösta =) (hoppas jag ingår i den kategorin). Luggen och det bruna är super snyggt förtillfället, och det kommer inte bli sämre när du får lite färg på kinderna. Kommer vara svårt att få det ljust och då förstör du ditt vackra hår på kuppen. Jag röstar brunt. Hoppas du och Isak har mysigt ikväll. Ses imorogn! Puss

Anonym sa...

Ljust! Kanonsnyggt!!

Anonym sa...

jag tycker du är jätte fiiin som blond. så Jag röstar för succesiv ljusning av ditt mörka hår. Ditt mörka hår nu för övrigt är fabulous, skiner bra kvalitet! men till sommaren, svenne som du är och naturligt blond tycker jag du ska leva ut den rollen helt. Jepp. Imorgon ska jag färga mitt hår. USCH. jag hatar när man har väntat för länge med att färga. Man är inte snygg Nånstans då håret ligger där som en grå liten död råtta på hjässan. Det kanske inte är så bra att färga håret, men man blir fan snygg(are).
EN MASSA KÄRLEK PÅ ALLAHJÄRTANSDAG FRÅN MOI.

ps. när skall du börja träna med mig din latmask till bloggare? :)ds

Anonym sa...

tack för tipsen ang. alla hjärtans dag. MEN DE BEHÖVER JAG INTE TA TILL MIG FÖR JAG ÄR singel.

Anonym sa...

.....om man inte vill uppvakta sina vänner men det blir lite väl desperat då man i förtvivlan vill få sig själv att tro att på NÅGOT sätt är jag älskad, och jag älskar någon så då kan jag överfylla dem med kärlek. men som sagt. PATETISKT

Annika sa...

Eftersom alla andra springer runt i mörkt hår just nu (känns så iaf) så är det kanske dags för en ljusare nyans? Och som du säger, börja jobba på det sommarblonda svallet. Jag röstar på mellanblont!

Stila sa...

Tack för svar allihopa! Jag suger åt mig som en svamp.

Charlotta: Du är min darling, du är så kul:) Kärlek till dig med!

Anonym sa...

Mörkt helt klart. Du ser så himla cool ut!

Anonym sa...

Mörkt, LÄTT!