onsdag, februari 14, 2007

Dagens outfit


Nu ska jag ge mig ut på stan för att förbereda inför kvällen. Eftersom mitt och Isaks hälsotillstånd varit något labilt de senaste dagarna bestämde vi oss igår för att idag bara åka handla fin middag och ha en mysig hemmakväll. Men idag mår jag prima, så jag passar på att fixa allt innan han kommer hem sent ikväll istället, surprise surprise!

Dagens outfit består av ett par inte allt för välanvända high waist-jeans från H&M (de är supercoola, men jag blir lite päronrumpa-nojjig när jag har dem på!), fyndjacka från H&M (63,50 kr!), whyred-kopiorna från Skopunkten och second hand-scarf. (Och en jacka till, såklart!)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt, snyggt! :) Får man fråga hur man lyckas med att få jobb på Topshop? :) Jag håller nämligen på att leta lite extrajobb och det verkar i princip omöjligt att få jobb i klädbutiker..

Miss Upsey Daisy sa...

Snyggt och personligt! Kollar aldrig second hand.. kanske ska börja med det? :-)

Anonym sa...

Snyggt! Och vad gullig du ska var mot din kärlek! Hoppas ni får mysigt trots labilt sjuktillstånd! Kram!

Stila sa...

Fanny: Tack:) Jag gick den hederliga vägen. In i butiken, lämnade cv, fick komma på intervju och började som extra. Det är inte alls hopplöst, få bara fram vilken jättebra säljare du är i ditt cv och tajma det med att de söker personal. Gör de inte det så föreslå att du kan vara passiv, dvs inte ha några fasta timmar utan bara bli inringd när det är kris. På så sätt får du ju in foten iaf!

Miss...: Taack:) Ja, med lite tålamod finns där ju alltid något att finna!

Catja: Tack! Jag vet, jag är så grymt gullig ibland! Haha;) Mysig kommer det bli - är precis tillbaka från shoppingturen!

Kerstin sa...

Gud vad snygg du är i höga-i-midjan-jeans. Heja. Jag är sååå feg - jag vågar inte....

Sabine sa...

Vilken superflickvän du är! Så duktig är inte jag.. =( Men jag har varit snäll och bakat muffins idag i alla fall! :D

Mill sa...

Inte behöver väl du oroa dig för päronrumpa?

Stila sa...

Kerstin: Tack ska du:) Inget fel i att vara feg - det är en sjukt svår trend, jag är som sagt också osäker.

Sabine: Jaa, en gång om året iaf, haha:) Muffins lät ju gott!

Mill: Varför tror du jag står i halvprofil på så många bilder? ;)

Lina sa...

använd mer! de är skitsnygga tycker jag.

Stila sa...

Lina: Okej:) Tack

Anonym sa...

heey, snygga jeans! vad heter modellen, måste nog inhandla ett par såna! :)

Stila sa...

Alma: Ååhh.. det vte jag inte. De är från H&M trend, men jag inhandlade dem på rea i danmark innan jul...