måndag, januari 29, 2007

Some kind of red eller Shoes, Shoes, Shoes!


Eftersom jag har bestämt mig för att anta Käthes utmaning om köpstopp i februari, så har jag förberett mig för fullt genom att... shoppa:) Och åter igen insett min svaghet för skor...

Ja, det blev alltså tre par nya skor, vilket med tanke på min redan rätt tilltagna samling behöver motiveras väl.

Motivering: Jag har faktiskt inga svarta stövlar (bara ett par ankelhöga med trasig sula) så när jag hittade dessa Don Donna-stövlar på halva priset så blev jag glad!




Motivering: Röda skor är min största modepassion - det är så chict! Dessutom behöver jag verkligen fler lågklackade skor för 8-timmarspassen på jobbet. 299 kr på Skopunkten är ju bara för bra för att motstå.


Motivering: Partypumps gör mig lycklig! Jag älskar höga klackar. Funkar utmärkt med strumpor till vardags också, och priset (249 kr på Skopunkten) är ju löjligt lågt även här.

11 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

Wohoo härligt med nya skor! De sista e snygga, sett dem på jobbet:)

Anonym sa...

Åh! Jag älskar den där gamla H&M t-shirten! Jag hade verkligen min varje dag - tills den föll i bitar :( Buhu. Lyckliga du som har din kvar!

Emma sa...

Åhh, va fina skor.. Jag är i sko-nöd just nu, måste måste måste köpa nya!!

Annika sa...

Första paret är skitsnyggt, andra paret ÄNNU snyggare och tredje paret är fanimej snyggast. Och så blev jag sugen på att köpa skor igen ;)

Anonym sa...

Hahaha, jag blev inte så mycket klokare av ditt svar, men jag förstår dig, det är ju precis så jag känner också. Jag gillar liksom alla på något sätt. Jag va o kollade inne på Wedins just då jag såg annonsen också, men de fanns inte, sen såg jag att de stod "Finns i butik vecka 1" så de borde ju finnas ute nu... hmm... Och om stämpeln...jag har inte ens tänkt så långt haha! men vadå, de är ju så classy ;)

Kerstin sa...

Wohoo - bra jobbat :) Jag älskar dem alla. Tokbra köp ju :)

Anonym sa...

De röda skorna är snyggast! Jag borde också besöka Skopunketen snart. Det är härligt när man kan köpa flera par skor utan att spendera så mycket pengar. :)

Anonym sa...

Jag har pumpsen. Har dock inte använt dem än men det kommer väl... Skitsnygga är de!

Sara sa...

såå snygga rödingar! å pumpsen var också finfina!

Mill sa...

Underbara! Min sambo brukar säga att jag alltid hittar en massa ursäkter till att köpa skor. Det finns alltid något att fira eller så har jag inget att fira (och köper därför skor) eller så har jag inga i just den modellen. Den enkla slutsatsen att dra är att man aldrig kan ha för många skor!

Stila sa...

Maria: Superhärligt!

Shopoholychic: Min är i prncip sönderfallen också! haha

Emma: Skopunkten är ju biligt och bra;)

Annika: Haha - ska man kalla det att ha bra eller dålig inverkan på folk?

Melissa: Så sant så!

Kerstin: Tack, jag är rätt nöjd själv faktiskt:)

Desiree: Precis - budgetshopping är toppen!

Baglady: Sisters in shoes alltså;)

Sara: Rödingar är kul:)

Mill: Precis min mening - man kan aldrig ha för många! (bara använda dem för lite...hehe:)