måndag, januari 15, 2007

Mellandagsfynd del 7

När det är 2 för 1 kan man göra de största fynden. Denna blus kostade mig 74,50 och ordinariepriset var 499 kr. Från Topshop såklart, liksom shortsen och strumpbyxorna. Benvärmare från H&M och Whyred-kopiorna från Skopunkten.






Nu ska jag iväg och fika med min kära vän Nina. Hon har precis kommit hem från en veckas skidsemester i Alperna, dit hon åkte ensam! Hon är en av de coolaste personerna jag vet. Nu ska hon få berätta allt. Kaffelatte, here I come!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Fina de nya kläderna är och vilka bra priser.

Anonym sa...

snyggo! Och så är du ju världsrekordbra på att fynda också!

Lisa sa...

Supersöt blus!

Anonym sa...

Blusen är verkligen jättefin. Och du är lika söt som alltid! :)

Sandy sa...

Jätte fin blus! Tyckte verkligen om den!

Sabine sa...

Sluta upp med att vara så hutlöst snygg hela tiden... Man blir ju så avundsjuk på dig snygginh! ;)

Annika sa...

Det är riktigt beundransvärt att dra till Alperna själv. Vilken grym kompis du har! Jag vågar knappt åka in till stan själv för tusan..!

Mill sa...

Vad snyggt!

Kerstin sa...

Åh, såååå fina blusen är :)

Anonym sa...

Oj då, en vecka i Alperna ensam! Coolt.
Fina fynd också.

Anonym sa...

Åh vad fin du är! Ja "2 för 1" grejen är toppen! =)

men du, vet du om den grå stövletten på min blogg, den som du inte sa nåt om, om den kommer in i butik i Sverige i vår? (Flat Ankle Boot With Stirrup) (förlåt att jag frågar "jobbfrågor" på din blogg, men jag är sååå kär i den!)

Kram!

Stila sa...

Till alla: Tack så jättemycket för snälla ord! Ni gör mig så glad:)

Catja: Jag svarar på din blogg!