lördag, januari 13, 2007

Mellandagsfynd del 5


Har precis kommit hem från &bar där jag minglat runt med vänner och druckit alkoholfria drinkar med hallon och mycket lime. Alkoholfria av den anledning att gårkvällens inlämning av sista 5-poängsprojektarbetet firades med fyra flaskor vin. På få personer. Extremt rolig kväll - mindre rolig morgondag!


Kvällens outfit bestod av en klänning från Vero Moda till fyndpriset 180 kr. För att liva upp det svartvita målades läpparna blodröda och därav ingen halshuggning på fotot inatt.

21 kommentarer:

Anonym sa...

Läckert. Jag önskar jag kunde ha läppstift. Jag ser bara ut som ett psycho :(

Anonym sa...

Verkligen frsäch outfit! Med läppstiftet och luggen får man Nelly Furtado-vibbar av dig! =) 8Det är bar i min mening)

Anonym sa...

snyggt!!! Klänningen är superfin, och vilket fynd!

Lisa sa...

Supersöt klänning!

j sa...

åh vilken otroligt snygg klänning, vilket kap!

Kerstin sa...

Du ser bedårande ut - som vanligt :)

Mill sa...

Du ser fantastiskt ut!

Anonym sa...

Ohh la la vilken fin och så snygg du är! Är det &bar i Lund måntro? (-:

Anonym sa...

snyggt!!

Sabine sa...

Superfint och fräsch outfit! Me like!

Stila sa...

Shopoholychic: Tack:) jo, läppstift är svårt, jag tackar min lucky star för att jag kan ha det!

Lolita loco: Nelly furtado? Ja, det är väl inte fy skam! :D

Sofia: tackatackar, priset förvånade mig väldigt mycket när jag såg det!

Lisa, Josefine, Kerstin, Mill: Tack snälla söta rara, vad glad jag blir!

Mimo: Tack snälla du, och visst är det &bar i Lund jag menar!

Emma, sabine: Tack gulliga ni:)

Anonym sa...

Du var ursnygg i röda läppar! Jag har försökt flera gånger - men det funkar helt enkelt inte på mig!

Stila sa...

Petra: Många säger så, men många är bara ovana! tack ska du ha:)

Anonym sa...

Den där klänningen är skitsnygg, vilket fynd!

Anonym sa...

Jättesnyggt! Jag älskar klänningen!

Anonym sa...

vilken niiice klänning! :]

Stila sa...

beatrice, sassy, mikaela: Tack så väldigt!

fruitcocktail sa...

Åh så fint!! Underbar klänning:)

Stila sa...

fruitcocktail: Tack så mycket:)

Sköna Helena sa...

Åh, vilken fin klänning! En sån vill jag också ha! :)

Stila sa...

Helena: Tack ska du haa:)