måndag, januari 01, 2007

Gott nytt år!

Har haft en mellandagspaus från bloggen, och kommer nog att pausa ett tag till framöver. Har precis städat efter stora nyårsfesten igår, får se om nån lyckades fota mig i min blåsa så ska jag ladda upp en bild senare. (Och alla min fabulösa rea-fynd vill också visas!) Kvällen var toppen förutom att jag brände mig i på handen (aj) när jag lagade Oxfilé Surpris till alla 20 personer på festen. (Jag ger en eloge till mig själv för den bedriften).

God fortsättning allihop!

5 kommentarer:

Annika sa...

Ojoj, att laga mat till så många personer är riktigt riktigt svårt. Hoppas det blev gott också. Gott nytt år på dig!

Anonym sa...

God fortsättning på dig! Låter som du haft en fin jul och ett bra nyår (om man räknar bort brännskadan)!
Pausa på du men hör av dig när du är igång igen! Kram!

Anonym sa...

Ånej... Jag som just hittat din blogg och tycker den är kanon!!! ...och just då ska du ha en paus, hoppas att den inte blir fööör lång!! Tack för en super bra blogg med massa bra tips!!!

Laila och Johan sa...

Wow, gissa om jag är imponerad; fixa middag till 20 pers...!!! jag klarar inte 4..!!

Stila sa...

Annika: Jo.. det var ju det. men jag var så pass smart att jag förberedde hälften dagen innan:)

Mill: Till dig med!

Catja: Detsamma! Jag säger till när jag igång igen

Sandra: Tack, vad kul! Jag är tillbaka till fullo om ett tag och då med råge!

Loppanlej: Haha, jo det var en utmaning!