fredag, januari 26, 2007

Dagens outfit



Ny blus från Topshop! (och jätte-otrendig hög tofs) Någon kanske kommer ihåg att jag bloggade om den redan i november, men då var den i silke och kostade 499 kr, nu finns den i bomull i butik för 279 kr. Annat billigt och fint som hamnade i shoppingbagen är denna typen av tunika som finns i flera färger för 249 kr.










Nu ska jag ut i kylan i min gosedjursjacka! (dvs en supermjuk, mysig och glammig fuskpälsjacka från förra årets mellandagsrea på Topshop, love it!)

16 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, du är så himla snygg jämt :)

Stila sa...

Kerstin: Äsch, kläderna är bara ett resultat av två års arbetsskada! Men, tack:)

Vera sa...

du e fin i lugg!

Stila sa...

Vera: Tackar:)

Unknown sa...

Hej! Tänkta bara säga att jag läst din blogg ett tag och tycker den är underbar!! Hoppas du fortsätter i samma stil! Ha en jättebra dag

Mill sa...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Du är en riktig inspirationskälla.

Anonym sa...

Älskar den där babydollinspirerade tunikan som du nämner här...Sån får d bli nästa gång jag ger mej ut på shoppingjakt :) Tack för kommentaren...den första jag fått :P

Kram, Emma

Sabine sa...

Den topen kom jag ihåg att du bloggade om! Tunikan var också superfin, kanske borde ta mig en tripp till Nova i helgen and check it out!

Mary Lady Luck sa...

Vilken härlig lugg du har! Nu ska jag bums ringa min frisör :)

Annika sa...

Snyggt som alltid! Och bra med bomull, bomull är bäst! :)

Lina sa...

snyggt!

Stila sa...

Helena: Åh tack! Vad jättejätteglad jag blir:) Jag ska fortsätta i samma stil, jag lovar. Jag kan inte komma in på din blogg, det står att du inte delar din profil när man tycker på länken?

Mill: Tack! Vad kul, det är precis det jag vill vara!

Emma: Ja, den är fin! Klart du skulle få en kommentar, lycka till med bloggen!

Sabine: Ja, gör det! Den finns i blått, beiget, svart, rödorange å kanske nån till.

Mary: tack! Kul att höra:)

Annika: Bomull är bäst definitely

Lina: Tack!

Anonym sa...

Så fin stil du har. :)

Stila sa...

Käthe: Tack, snälla du.

Anonym sa...

Har kollat igenom alla dina "dagens outfit" nu och måste säga att jag verkligen gillar din klädstil!! Snyggt!

Stila sa...

Emmy: Tycker du det? Vad kul! Glad jag blir:) Tack!