söndag, januari 21, 2007

Dagens outfit

17 kommentarer:

Anonym sa...

ALLDELES STRÅLANDE! :D Hade du roligt? Jag var bjuden på en Halloweenfest med samma tema, men kunde inte gå, hade verkligen älskat att få leva ut min white trashiga sida... ;)
Ang kommentaren i min blogg - TACK, jag gillar din också som fan - och ja, jag har aldrig riktigt fattat vitsen med att ta bilder på bara kläderna - de är ju en del av mig, av min stil, kläderna i sig är ju inte så himla roliga att titta på! Plus att ens outfits ju knappast kommer till sin rätt när man fotar dem uppifrån i en spegel...

Anonym sa...

aha du jobbar där, då förstår jag :) hoppas du hade kul på festen, outfiten ser lyckad ut.

Mill sa...

Hahaha! Underbart!

Anonym sa...

Haha kul!

Anonym sa...

haha underbart :D! Lite mer sliten i håret hade varit ännu bättre, typ nyvaken :D :D

Anonym sa...

haha, klockren klädsel! :D

Kerstin sa...

Hahahahaha - såååå himla bra ju :)

Vera sa...

*asgarv
pricken över i:et

j sa...

haha, perfekt ju!

Anonym sa...

hahahah Klockren outfit!

Anonym sa...

haha, galet snyggt.

miko sa...

hehe du är för skön lova!!! skitsnyggt =)

Stila sa...

Annika: TACK:D Jaaa, det var superkul! Du har så rätt så i dina synpunkter! det är kul med outfitbilder:)

Till alla: Kul att den gick hem hos er! Det var grymt kul att dansa med den magen kan jag säga! Tack:)

Mary Lady Luck sa...

Right on!

Stila sa...

Mary: :D

Anonym sa...

Fulländad outfit!

Stila sa...

Sofia: haha -tack:)