onsdag, december 06, 2006

Jobbigt

Hör på det här:

Idag hade jag föreläsning på delkurs 3
Imorgon har jag föreläsning på delkurs 4
På fredag har jag föreläsning på delkurs 4
På fredag har jag även (om)tenta på delkurs 2
På måndag har jag föreläsning på delkurs 4
På onsdag har jag tenta på delkurs 3

Heja er, schemaläggare! Ni har verkligen gjort ett toppenjobb!

PS. Med anledning av detta får ni ha överseende med dålig bloggning dagarna som kommer. Jag kan nog inte vara tillbaka i vanlig kvalitet och tempo förrän på torsdag, men sluta inte kika in för det, för helt och hållet kommer jag inte kunna hålla mig borta! /Er tillgivna Lova

15 kommentarer:

Annika sa...

Om man blir förvirrad av att bara läsa det där så kan man förstå hur förvirrad du måste känna dig som måste GÖRA allt som står också ;)

Stila sa...

Annika: tell me about it. Jag gråter nästan av ångest. Ändå sitter jag här och bloggar. doh.

Sandra sa...

Åh, jag lider med dig! Lät inte roligt det där... Men jag känner igen bloggsyndromen... Ju stressigare man blir desto mindre får man gjort av någon anledning.

Camilla sa...

Åh, jag blir så trött på sånt där! Stackare... Men jag tror absolut att det kommer att gå bra!

Kerstin sa...

Åh nej - stackare. Kram.

Anonym sa...

Jag är inte ett dugg avundsjuk , skönt att slippa skolan;)
www.sheilafix.blogg.se

Sara sa...

usch det låter inget vidare. kan bara säga lycka till och hoppas att allt går bra!

Anonym sa...

känner igen det där. hos mig har de lagt en tenta 22 dec, hur tänker man då?

mimmi sa...

fyy känner igen det där... It suxx!

Mill sa...

Det där är aldrig kul. Man får vara glad att det inte är tenta-p hela tiden...

Anonym sa...

Usch, låter jobbigt. Kan inte precis påstå att jag är avundsjuk..

j sa...

åh fy tusan. känner igen mej alltför väl :( hoppas det går bra trots allt!

Anonym sa...

Jajemensan! Det är Kate Moss på bilden :)

Sabine sa...

Jag förstår precis vad du menar, innan lovet om sisodär 12 dagar har jag föreläsningar måndag, onsdag, frdag plus muntlig gruppredovisning på seminarium och tenta. LU, skärpning!

Stila sa...

Tack alla för sympati! Första tentan gick bra kan jag meddela, men den andra ligger i farozonen... :S