onsdag, november 22, 2006

Pyssel!

Idag har jag gjort tavlor till köket av tre tuffa disktrasor.

3 träramar (25 kr styck
på Överskottsbolaget)
Svart allmogefärg
(17 kr på Rusta)
3 disktrasor
(25 kr på Lagerhaus)

Så fort Bluebox får in dessa i lager igen ska sätta in dem istället. Sen har jag köpt blockljus nog att räcka över julen på IKEA (15-20 kr st) och på Tiger (10 kr st).


Är supernöjd med resultatet, och de matchar min nya väggklocka (med inbyggd äggklocka för fyndiga 59 kr på Jysk) perfekt!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad du pysslar hela tiden! :) Mysigt!

Stila sa...

Malla: Jag vet, jag är en riktig sucker för pyssel. Min vänner bara suckar åt mig, haha

Anonym sa...

Vad pysslig du är;) Jag har den disktrasan med döskallar på, har aldrig använt den (fick den som present) men det var ju ett bra tips;) www.sheilafix.blogg.se

Sköna Helena sa...

Nu blir jag också pysselsugen!

Stila sa...

Sheila: Jupp, jag vet. Kan inte hjälpas, älskar att pilla och plutta!

Helena: Pyssla på! Finns ju ingen bättre tid än. Perfekt att pyssla fram massa julklappar.

Stila sa...

Shopoholychic: javisst gör de! Jag har disksvampar också, hehe:)

Laila och Johan sa...

Kul idé och snyggt!

Stila sa...

Loppanlej: Ja, nu har jag typ tio ramar i kö i vardagsrummet som väntar på ett lika fyndigt innehåll. TAck:)

Stila sa...

Natali: Kul att inspirera, det är det som är poängen:) Ja, ett hemma hos-reportage är planerat, men jag håller just nu på att göra en mini-make over, så det får vänta tills det är klart. Men håll utkik!

sandra.tornkvist sa...

Gud vad pysslig du är. Och duktig :)
Var det ikväll det var extraöppet på Nova? Ska nog titta in en sväng.. :)

Stila sa...

Sandra: Tack:) Jupp, ikväll mellan 20-22!

Anonym sa...

gud vad snyggt. och vilken bra blogg! varför har jag inte hittat hit förrän nu?

Stila sa...

Mikaela: Tack snälla, det var rart sagt, nu blir jag glad :D

sparris sa...

Hej, jag undrar bara lite försiktigt ifall den där klockan fanns i flera färger? =)

Och visst är det kul att göra nåt eget?

Anonym sa...

Sparris: Oj, hej. Din kommentar hade jag inte sett. Nä, den fanns bara i svart tror jag!