onsdag, november 15, 2006

Mysig förmiddag

Så här ser min förmiddag ut. Lagom lyxigt innan jobbet.

Morgonrock - mysigaste och mjukaste för 499 kr på Topshop
Tända ljus - i form av två blockljus för 29 kr på Rusta
Väska - ska köpas idag till laptopen för 129 kr på Wedins
Tidningar - nya Veckorevyn och förberedelser inför IKEA
Musik - nya, inte lika bra som förra, skivan med John Legend
Mystofflor - för frusna tår finns på för 129 kr på Topshop
Smoothie - mixad och mumsig favorit efter eget recept

9 kommentarer:

Lisa sa...

Ser supermysigt ut! Ska kanske springa och köpa nya VR jag med i helgen då, och tofflorna är såå söta!

j sa...

låter som en supermysig förmiddag!

Stila sa...

Lisa: Jo, det var det:) Tofflorna är varma och sweet.

Josefine: Jupp, så mysigt att jag glömde bort tiden och fick stressa ap-mycket sen, haha

Emelie sa...

Ser underbart härligt ut! Tror att jag ska spendera min kväll på liknande sätt :)

Anonym sa...

Har de fått in kuvertväskan till laptopen på wedins där du bor? Där jag bor skulle dom få in den i butik först vecka 50. =/

Stila sa...

Emelie: ja gör det!

Anne: Nää, jag var där idag, och de hade inte fått in den än:( Jag får väl vänta till vecka 50 jag med!

Anonym sa...

Åh vad mysigt det ser ut!

Vera sa...

Smoothien verkar smaskens!
Kram Vera

Stila sa...

fliickan: Mm, mysmornar är det bästa!

Vera: Ja, den är en favorit. Nyttig gott är alltid en hit!