onsdag, november 08, 2006

Middagstips



Det här är en enkel och god rätt som jag åt för första gången på Roskildefestivalen för ett par år sedan. Färskriven parmesan är en av mina absoluta favoritlivsmedel!



Ingredienser:
• Kycklingfilé • Valfri pasta • Pesto • Färskriven parmesan
• Svarta urkärnade oliver • Färsk basilika
How to do it:
Koka pastan och stek kycklingen. Rör ner peston och oliverna (kan grovhackas) i pastan och strö sedan över (mycket) riven parmesan och basilikablad. Klart!

7 kommentarer:

J sa...

Hej! Bra blogg du har! En fråga, är du modell? Det ser så ut iaf :)

Kolla gärna min blogg:
joella.blogg.se

Mvh/ Joella

Stila sa...

Joella: Tack, kul att du gillar den!
Nej, jag är inte modell, men jag har gjort ett par reklambilder för sony eriksson och ikea, varit hårmodell och sånt. Men jag har aldrig varit riktig modell.

Nu ska jag titta på din blogg:)

J sa...

Jaha ok va kul att få göra sådana reklam jobb iaf :) Hur fick du dem om du inte har agentur, eller du kanske är people modell? ^^ Den tjejen du såg på min blogg är Ida, vi har samma agentur(Elite) ^^Hm vet inte riktigt varför du inte kunde komma direkt till min blogg, skumt, ja ja...förresten har du myspace? Ha det bra!

// Joella

Stila sa...

Joella: Ja, det är ju tacksamt med extra pengar:) Jag blev faktiskt headhuntad av en stylist på jobbet. Det var kul. Jag har inte myspace, nej. Ha det bra du med!

Anonym sa...

Se gott ut...måste jag prova! I helgen kanske... :)

J sa...

Kom på en sak med din blogg som är lite annorlunda om man jämför med andra, man måste nämligen skaffa nått google account för att kunna kommentera, så det är väl det enda som kan vara lite omständigt ^^ annars är den super, kram/

Stila sa...

Joella: Jag misstänkte att det var nåt sånt! Det måste ju åtgärdas. Men vissa kan ju visserilgen kommentera som inte har det.. aja. får se om jag ordna det!