tisdag, oktober 17, 2006

Topshop gossip 2

Idag hade vi personalmöte med chefen från huvudkontoret i Stockholm. Han är även chef för varuhuset Debenhams, och som ni kanske hört så ska det lägga ner i vinter. Men trösta icke, för här kommer det spännande! (tycker jag iallafall!)

På samma plats på Drottninggatan i Stockholm kommer företaget istället öppna en ny ungdomsinriktad galleria med en av europas största flagshipstore för Topshop. 1000 kvm topshop + skoavdelning + accessoaravdelning! Vilka andra butiker som kommer att ta plats i gallerian är inte klart än, men jag kan säga att de som finns på alternativ låter riktigt lovande!

Gallerian är beräknad att öppna i slutet av mars (lagom till Kate Moss-kollektionen). Kul, kul, kul!

(PS. Gaash vilken ursöt tjej på bilden, eller hur!?)

17 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att man inte bor i Stockholm...

Anonym sa...

Kul! Får vi TopShop i Linköping tro?

Anonym sa...

Jag vill också bo i Stockholm ibland, fastän jag älskar mitt Malmö! Du vet inte om Topshop har planer på att öppna här? Skulle vara underbart i så fall!

Anonym sa...

Oj vad roligt!

Stila sa...

I Malmö letar man lokal, men det är ingen tillräckligt bra funnen än, och man resonerar att man hellre väntar på en riktigt bra än att kasta sig in i första bästa.

Linköping finns det inga planer på än så länge, tyvärr... Synd, jag gillar Linköping, det är en mysig stad!

Kerstin sa...

What?!? Är det sant???? Jag är i sjunde himlen tror jag....

Anonym sa...

oh my lord! vilken dröm! där vill jag jobba!

Hanna sa...

Ooh trevligt! Jag är också linköpingare och en butik här vore inte dumt, men sthlm ligger ju inte farligt långt bort så det är också en glad nyhet.
Jobbar du på Topshop?

Stila sa...

Ja, det gör jag, i Lund. Skulle uppskatta att 70 procent av min garderob är från topshop:)

Anonym sa...

Hurra!

Supernova sa...

åh. låter flashigt. vet du måntro om det är på väg att öppna något topshop i umeå?

Stila sa...

Min chef på topshop i lund är också från umeå:)

Nä, det enda han sa något direkt om var malmö och möjligtvis fler i göteborgstrakten. Men först och främst ska nog nya gallerian komma på fötter, innan man fortsätter expandera..

Anonym sa...

Låter ju helt fantastiskt! Jag har precis flyttat från stockholm men har ju familj kvar som jag får se till att hälsa på ofta i vår! :)

Anonym sa...

Kääärlek! Jag älskar Topshop! Vart söker man jobb dit?? :P

Anonym sa...

Ursöt tjej!

Anonym sa...

Ja, jag har samma fråga som Elin, var kan man söka till en tjänst hos topshop på drottninggatan? Har hört flera andra som sökt, men var gör man det? Vore jätte tacksam för svar.

Anonym sa...

Hej hej!!
Gud så roligt att du arbetar på topshop! ahah , det är mitt favvo ställe att handla kläder i. jag har försökt att söka extra jobb hos er men tyvärr aldrig lyckats:(
besök gärna min blogg och ge tips på vad man kan göra.
jag arbetar just nu extra på mcdonalds och som demopersonal för nivea bl.a i kicks och icamaxi.

skulle vara hemskt kul om du hörde av dig!

Många kramar