lördag, oktober 14, 2006

Pizza

Igår gjorde jag pizza. Jag letar ständigt efter enkla och goda rätter att laga, för jag är inte den som med stor glädje står i köket flera timmar. Snabbt och enkelt ska det vara! Och pizza är ju superenkelt att göra, och går utmärkt att frysa in i portionsförpackningar. Med en tomat blir det en perfekt jobblunch!




Datorn fick plats på köksbänken för att jag bestämde mig för att göra storbak (två plåtar), och då behövdes mer pizzadeg, och då behövdes ett recept som jag hittade på den jättebra receptsajten Arla.

4 kommentarer:

Lisa sa...

Bakade pizza förra helgen, sjukt gott! Konstigt att man inte gör det oftare?!

Anonym sa...

Bakade nästan en exakt likadan förra helgen :) Gott!!
Ps. VIlken fin dator du har!!! Att du vågar ha den i köket!

Stila sa...

Haha, ja, den får hänga med överallt. Fattar inte varför inte alla har en laptop? Det är såå bra. Min pojkvän säger alltid att jag är mer kär i den än i honom.

Dock borde jag kanske vara mer rädd om den, det är sant. Typ köpa en datorväska... undrar var man kan hitta en snygg sån?

Anonym sa...

Jag ska definitift köpa en laptop när jag har råd.....än så länge duger min stationära bra :)

Hehe såg att du hittat datorväska på min blogg, ja visst var de snygga!