söndag, oktober 08, 2006

Jag hjärta Topshop

Jag jobbar på Topshop. Det är toppen. Tycker verkligen att vi har snyggast kläder av alla stora kedjor och även om vi klassas som en stor kedja är vi fortfarande väldigt exklusiva inom Sverige. Med förturen och förmånerna jag har att jobba där så speglar det självklart också min stil, vilket säkerligen kommer att märkas här på sidan.

Jag är Topshop med inslag av HM och vintage. Som alla andra drömmer jag såklart om de ljuvliga designerplaggen, men dyrare än ovanstående har jag som också är heltidstuderande student inte plånbok till, tyvärr.

Till nästa leverans hoppas jag att få se godbitarna på bilden!


Bilder från Topshop

2 kommentarer:

Camilla sa...

Åhh, kan inte du meddela mig om skorna på bilden kommer in. Får skicka min pojkvän att införskaffa dem. Älskar dem! Ska finnas ett par "Chloé-kopior" också, med spännen, fast de kanske är slutsålda?

Verkar som om vi inte har Topshop i Oslo, förstår ingenting...

Anonym sa...

Hur mycket rabatt får man som anställd på Topshop? Är det meningen att man endast ska ha deras kläder när man jobbar där, hur har man råd med det som fattig student? //Johanna