måndag, oktober 30, 2006

iPod-fodral

Det jag saknar mest från tiden då man pendlade till skolan är de lugna stunderna med iPoden på bussen. Att vara stylish i vardagen är något jag gillar, därför måste man ju också ha ett glassigt iPod-fodral. Här kommer några fina som gärna hade fått wrappa min old school iPod!
Brunt skinnfodral från Mullberry - 69 euro (rea på net-a-porter)
Rött skinnfodral - 380 kr på Pixmania (finns en mängd fler)
Svart med guldkedjor från Juicy Couture - 62 euro på net-a-porter
Grått/rosa skinnfodral - 245 kr på Apple Store (finns mycket)
Blandade fodral från Melissa Beth - 129 kr (rea!) på Accessora

Men om man som jag är en pysslig budget-babe, så gör man såklart sitt eget!

Rosa filtöverdrag - gör-det-själv från Martha Stewart
Virkat mus-fodral - betala dyr frakt från Chuckels eller gör det själv

Randigt fodral med rosett
- design a la Stila, gör ett fodral att hänga runt halsen med en stuvbit och sidenband från Åhléns. Eller klicka här, så kan du ladda ner en mall för hur du gör ett snyggt pappfodral till din iPod Nano.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Musfodralet var ju supersött!

K. sa...

Ååh, jag klickade hem min röda ipod nano idag (: